Bilder

Okej, det här känns superläskigt men på samma sätt otroligt sporrande. Så här ser jag ut idag. Jag hoppas på att inte se ut så här så värst länge till. Jag gillar inte vad jag ser. Finns det fler där ute som också ska börja sin viktresa? Hör gärna av er till mig så kan vi pusha varandra!







Den här sista bilden får mig faktiskt att skämmas otroligt mycket över mig själv! Jag förstår inte hur jag har kunnat låta mig förfalla så här! Den här bakdelen är inte bootylicious direkt, suck... Tycker faktiskt synd om hjärtat mitt som får se den här bakdelen i tid och otid ;)

Trodde faktiskt inte att det var så här illa! Jag tycker inte att man ska se sig själv eller andra som objekt och jag tycker att skönhet kommer inifrån och allt sånt! Men shit, så här FÅR man inte göra mot sig själv! Inte mot sin stackars man heller för den delen. Nog för att jag vet att han älskar mig, men den här kroppen är inte speciellt sexig. Jag VILL faktiskt känna mig sexig för min man. Haha, det trodde jag inte att jag själv skulle sitta och skriva. Jag är den som alltid babblar på om hur viktig insidan är och så vidare... Det kanske var för att jag faktiskt kände mig snygg förut till skillnad från dagsläget. Nåja, nu har ni sett min kropp. Jag hoppas på att kunna visa upp en mindre bakdel snart. Och hemska gärna mindre "lår" eller vad det nu är för bulliga konstiga kroppsdelar runt rumpområdet. Shit!!

Hej så länge, ta hand om er där ute!

/Bantarbruttan




Kommentarer
Postat av: Tessan

Önskar dig lycka till.



Jag kämpar själv med vikten sen en månad tillbaka ungefär men det är mkt pga IVF och såna saker. Men jag väger idag 85,5 kg (starta på 88 kg) och ska/måste ner till 78 kr minst.

2010-02-01 @ 12:05:55
URL: http://varframtid.blogg.se/
Postat av: Kitten

Visst är de läskigt att se sej själv sådär? Har inte publicerat mina kort, än. Men får alltid lite chock när jag ser mej själv på bild på de sättet. Men de är verkligen en sporre att kämpa på!



Jag skriver en heldel om min viktnedgång. Har gått från 67,3 till 62,8 från 1/1 till idag. Målet är 58.

2010-02-01 @ 12:07:38
URL: http://tinykitten.blogg.se/
Postat av: Himmelohelvete

Hej



jag tycker inte du är tjock alls om jag får säga min mening. helt normal! Jag är betydligt större än dig o skulle göra allt för att va så smal som du är!



men jag önskar dig lycka till i din viktresa!

HEJA HEJA



kram

2010-02-01 @ 12:18:26
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: Bantarbruttan

Tack snälla för fina och sporrande kommentarer, har kikat in hos er och lämnat svar : ) Är lite ny här i bloggvärlden och har hittills konstaterat att jag måste fixa och trixa lite med designen på min blogg för att få den lite snyggare. Dessutom har jag kollat på mina egna bilder tusen gånger nu. Haha, HUR kan man ha så stora lår? Fniss... Jag visste ärligt talat inte att jag ser ut så där bakifrån. Kram på er!

2010-02-01 @ 12:44:02
Postat av: Tessan

Klart vi kan följas åt, det vore kul och man blir ju som sagt mer motiverad. Kör du någon bantnings metod eller så?

2010-02-01 @ 15:11:39
URL: http://varframtid.blogg.se/
Postat av: Helle

Tycker du är jätte vacker....

Jag kämpar åxå med vikten efter vårt 2:a barn som föddes för 5 månader sedan...suck..

Ska gå ner till minst 65 kg innan jag är nöjd och väger nu 74 så det är 9 kilo...

Kämpa på det gör jag...

Kram

2010-02-01 @ 19:40:39
URL: http://dagarkommerdagargr.blogspot.com/
Postat av: Fröken Upp&Ner

Hej,

Jag tycker du är så stark som har bestämt dig för en utmaning av den här klassen. Önskar dig all lycka! Sen tycker jag inte alls att du ser tjock ut. Jag ser nog exakt likadant ut, om jag nu vågar se mig själv sådär.



Tycker du är en riktig kämpe!

2010-02-03 @ 12:16:45
URL: http://mittlivuppochner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0